donderdag, december 22, 2011

Eindstanden 3e (Internet) Grand Prix - K.N.S.B.


Mail van jeugdleider van SC Ten Boer, Roelof Kroon:

Hallo Albert,

Ik denk dat je al behoorlijk murw bent van al het GP-werk dat de afgelopen tijd op jouw weblog, het enige digitale publicatiekanaal van onze schaakclub, is terecht gekomen. Er komt nog een GP-toernooi op de 27ste tijdens het kersttoernooi in Groningen.

Maar zie nou eens: zelfs tussen de GP-wedstrijden door weten onze clubgenoten niet van ophouden. Koen heeft tot mijn grote verrassing en nog groter plezier een 1ste plaats gehaald in groep 1 van de internet GP's die de schaakbond sinds dit najaar is gestart. Ik wil hem dan ook enorm feliciteren met het resultaat. Ik hoop dat hij in ons vuurrode clubshirt achter zijn pc heeft gezeten ;-) En ik ben benieuwd naar zijn
prijs.

Verder: komende vrijdag is de prijsuitreiking van de najaarscompetitie. Ouders zijn om half 5 resp. half 6 welkom bij deze heuglijke gebeurtenis.
Hartelijke groet,

Roelof.


N.B. Klik op deze link voor de eindstanden: Eindstand 3e Internet GP

Geen opmerkingen: